Animacja nie ogranicza się tylko do filmów animowanych. Znajduję zastosowanie we wszystkich dziedzinach życia, takich jak telewizja, gry komputerowe, prezentacje, usługi i strony internetowe w Internecie.
Przewaga przekazu animowanego
Animacje 3D i animacje 2D mają znaczącą przewagę nad wszystkimi innymi rodzajami prezentacji informacji. Produkcja animacji sprawia, że informacje stają się dynamiczne i interaktywne. Ta forma prezentacji pomaga widzowi łatwiej przyswajać informacje. Było to możliwe dzięki rozwojowi technologii komputerowej, za pomocą której można ubrać złożone informacje w formie bardziej zrozumiałej dla szerokiego grona odbiorców. Biorąc pod uwagę fakt, że animacja jest obecnie jednym z kluczowych czynników w tworzeniu reklamy, można ją uznać za bardzo skuteczną technologię tworzenia treści medialnych.
Animacja w reklamie
Animacje reklamowe należy rozważyć przede wszystkim w kontekście projektowania klipów. Studio animacji jest w stanie stworzyć współcześnie dowolny klip dostosowany do naszych potrzeb. Projektowanie reklamy jest działaniem projektowym realizowanym w ramach kreatywnej strategii kampanii reklamowej mającej na celu rozwój wizerunku reklamowego. W procesie projektowania powstaje koncepcja produktu, wybierane są najbardziej optymalne metody wpływania na konsumenta. Specyfika reklamy pozostawia ślad na animacji. Prowadzi to do tworzenia obrazów reklamowych, które są atrakcyjne dla potencjalnych konsumentów i uwzględniają odbiorców docelowych lub do wykorzystania już istniejących.